Program Anual al Achizitiilor Publice de bunuri, servicii si lucrari, pentru anul 2022 - Buget PCS+RPL2021 | Anexa
Program Anual al Achizitiilor Publice de bunuri, servicii si lucrari, pentru anul 2021- Buget FEN Proiect: Recensamantul general agricol 2020 | Arhiva PAAP 2018 - 2020
Anexa privind achizitiile directe, la PAAP 2021| Arhiva Anexe PAAP 2018-2020
Centralizatorul achizitiilor publice
Persoanele interesate pot transmite comunicari/notificari/solicitari de clarificare/anunturi diverse la adresa de email: achizitii.publice@insse.ro.
Precizam faptul ca adresa de email: achizitii.publice@insse.ro inlocuieste adresa de email: mariana.constantinescu@insse.ro
Achizitii publice in cursul anilor 2021, 2022, 2023
|
||
---|---|---|
FURNIZARE PRODUSE | SERVICII | |
INVITAȚIE DE PARTICIPARE LA COMPETIȚIA DE OFERTE CU ANUNȚ DE PUBLICITATE nr. 2182/T.A./22.03.2024 – Secțiunea 1 - pentru achiziția de “Servicii de medicina muncii,” - cod CPV 85147000-1, prin aplicarea procedurii proprii – Norme interne pentru achiziția de servicii sociale și alte servicii specifice prevăzute în Anexa nr. 2 la Legea nr. 98/2016, împreună cu următoarele documente – anexe la anunț, care constituie documentația de atribuire aferentă:
|
||
INVITAȚIEe DE PARTICIPARE LA COMPETIȚIA DE OFERTE CU ANUNȚ DE PUBLICITATE nr. 6030/T.A./16.11.2023 – Secțiunea 1 DA - pentru achiziția de “SERVICII DE PAZĂ ȘI PROTECȚIE A SEDIULUI INSTITUTULUI NAȚIONAL DE STATISTICĂ”, referitor la achizitia publica având ca scop atribuirea unui contract de achiziție publică de : “Servicii de paza si protectie a sediului Institutului National de Statistica,” - cod CPV 79713000-5, prin aplicarea procedurii proprii – Norme interne pentru achiziția de servicii sociale și alte servicii specifice prevăzute în Anexa nr. 2 la Legea nr. 98/2016
Autoritatea contractantă INS anunță operatorii economici încă implicați la procedura proprie „Norme interne”, organizată printr-o „Competiție de oferte cu anunț de publicitate” nr. 6030/T.A./16.11.2023 cu obiect al achiziției “SERVICII DE PAZĂ ȘI PROTECȚIE A SEDIULUI INSTITUTULUI NAȚIONAL DE STATISTICĂ”, despre depunerea unei contestații la CNSC, de către un operator economic participant la procedură. Autoritatea contractantă INS suspendă procedura până după momentul soluționării contestației. |
||
Anunț privind transmiterea, fără plată, către alte instituții publice, a unor bunuri din patrimoniul Institutului Național de Statistică, aflate în stare de funcționare, în conformitate cu prevederile H.G. nr.841/ 1995
|
||
Anunț de publicitate aprobat cu nr. 23577/RM/13.12.2022 pentru achiziția publică organizată pentru atribuirea unui contract de servicii având ca scop prestarea de „SERVICII DE AMBALARE SI MANIPULARE A INSTRUMENTARULUI STATISTIC, PENTRU ANUL 2023”, Cod CPV : 79920000-9 – Servicii de ambalare și servicii conexe.
|
||
ANUNȚ DE PARTICIPARE LA PROCEDURA PROPRIE PENTRU ATRIBUIREA CONTRACTULUI CU OBIECT “DIVERSE CATEGORII DE SERVICII ȘI PRODUSE PENTRU PARTICIPANȚII LA CONFERINȚA DE ÎNCHIDERE A PROIECTULUI (4 LOTURI)” – Achiziție cu anunț de publicitate, pe Anexa nr. 2 a Legii nr. 98/2016 privind achizițiile publice (Norme interne) – Documentație de atribuire :
|
||
Anunț de publicitate nr. 6209/T.A./31.10.2022 - semnat.docx.p7m, având ca scop atribuirea unui contract de achiziție publică de “Servicii de pază și protecție a sediului Institutului Național de Statistică, pentru anul 2023” - cod CPV 79713000-5, prin aplicarea procedurii proprii – Norme interne pentru achiziția de servicii sociale și alte servicii specifice prevăzute în Anexa nr. 2 la Legea nr. 98/2016, împreună cu următoarele documente – anexe la anunț, care constituie documentația de atribuire aferentă:
|
||
ANUNȚ DE PARTICIPARE LA PROCEDURA PROPRIE CU OBIECT: “Diverse categorii de servicii și produse pentru participanții la Conferința RPL (6 loturi)”, în beneficiul proiectului cu titlul „Consolidarea Sistemului Statistic Naţional şi modernizarea proceselor de producţie statistică pentru efectuarea recensămintelor naţionale”, acronim “CONRENA”, Cod SIPOCA 598 / Cod MySMIS 127577 / Nr. contract finanțare 430/17.09.2019, din care:: • LOT 1 - Servicii de cazare la hotel pentru participanții la conferinta RPL, ce vor sosi din provincie și din străinătate - Cod CPV: 55110000-4 - Servicii de cazare la hotel • LOT 2 - Servicii de catering pentru participanții la conferința RPL - 55520000-1 - Servicii de catering • LOT 3 - Servicii de transport aerian pentru participanții la conferința RPL, ce vor sosi din străinătate - 60400000-2 - Servicii de transport aerian • LOT 4 - Servicii de interpretariat pentru participanții la conferința RPL, ce vor sosi din străinătate - 79540000-1 – Servicii de interpretariat • LOT 5 - Articole prevenție îmbolnăvire SARS-CoV2 pentru participanții din DTS, din străinătate și pentru invitații din alte instituții, prezenți la conferința RPL (măști de protecție igienice de unică folosință; covorașe dezinfectante impregnate 30 foi; gel antibacterian pentru mâini) - Coduri CPV: 33140000-3 - Consumabile medicale și 33741300-9 – Dezinfectanți • LOT 6 - Servicii de management eveniment (îndrumare și coordonare participanți în locația desfășurării lucrărilor conferinței RPL, din incinta INS; distribuire materiale cu caracter informativ și de promovare; îndrumare participanți din DTS, din străinătate și invitați din alte instituții în procesul de utilizare a articolelor de prevenție îmbolnăvire virus SARS-CoV2) - Cod CPV: 79951000-5 - Servicii de organizare de seminarii
DOCUMENTAȚIE DE ATRIBUIRE – 4 SECȚIUNI (Achiziție pe Norme interne – Anexa nr. 2 a Legii nr. 98/2016 privind achizițiile publice, realizată prin competiție de oferte) |
||
ANUNȚ DE PARTICIPARE LA PROCEDURA PROPRIE CU OBIECT: “Servicii de transport aerian pe rute externe - individuale sau pachete - pentru membrii echipelor de management și de implementare”, în beneficiul proiectului cu titlul „Consolidarea Sistemului Statistic Naţional şi modernizarea proceselor de producţie statistică pentru efectuarea recensămintelor naţionale”, acronim “CONRENA”, Cod SIPOCA 598 / Cod MySMIS 127577 / Nr. contract finanțare 430/17.09.2019:
DOCUMENTAȚIE DE ATRIBUIRE – 4 SECȚIUNI (Achiziție directă realizată prin competiție de oferte) |
||
Anunț de publicitate. Institutul Național de Statistică intenţionează achiziţionarea de: „Servicii de ambalare si manipulare a instrumentarului statistic, pentru anul 2022”, Cod CPV : 79920000-9 – Servicii de ambalare si servicii conexe, prin modalitatea - achiziție directă:
|
||
Anunț de publicitate. Institutul Național de Statistică anunță atribuirea contractului de achiziție publică având ca obiect „Campania de promovare a Recensământului Populației și Locuințelor, Runda 2021, organizat în România”, Cod CPV (Rev. 2): 79341400-0:
|
||
Cerere de ofertă Institutul Național de Statistică vă invită să prezentați o ofertă pentru atribuirea unui contract de achiziție publică de servicii având ca obiect “Servicii organizare evenimente – 2 loturi: LOT 1 Workshop tehnic pentru consultarea si validarea de catre Consiliul Consultativ pentru Dezvoltare Durabila a noului set de indicatori și pentru stabilirea mecanismului de raportare si LOT 2 Workshop national de consultare cu factorii implicati in procesul de monitorizare si raportare a SNDD privind utilizarea setului național de indicatori de dezvoltare durabilă”, în beneficiul proiectului cu titlul ”România durabilă – Dezvoltarea cadrului strategic şi instituţional pentru implementarea Strategiei Naţionale pentru Dezvoltarea Durabilă a României 2030”, Numărul de identificare al contractului: SIPOCA 613/cod MySMIS 127545/nr. contract finanțare 397/31.07.2019.
|
||
Anunț de publicitate achiziție directă nr. 4583/TA/17.08.2021, referitor la organizarea selecției de oferte având ca scop atribuirea unui contract de achiziție publică “Servicii de paza si protectie a sediului Institutului National de Statistica, pentru anul 2022” - cod CPV 79713000-5 împreună cu următoarele fișiere electronice – anexe la anunț, care constituie documentația de atribuire aferentă:
|
||
Anunț de publicitate nr. 4512/TA/04.08.2021 privind atribuirea unui contract de achiziție publică având ca scop „Servicii de dezvoltare website RPL 2021”, Cod CPV (Rev. 2): 72413000-8:
-Răspuns la solicitarea de clarificări din data de 06.08.2021 adresată de un operator economic (.docx) |
||
Anunțul de publicitate – Achiziție directă nr. 4447/TA/03.08.2021, referitor la organizarea selecției de oferte având ca scop atribuirea unui contract de achiziție publică de “Servicii de intretinere si reparatii aparate de aer conditionat” pentru perioada iulie - septembrie 2021, Cod CPV: 50000000-5, împreună cu următoarele fișiere electronice – anexe la anunț, care constituie documentația de atribuire aferentă:
-Proces-verbal privind deschiderea ofertelor și îndeplinirea cerințelor de calificare (.docx) | ||
CLARIFICARE DIN OFICIU - Procedura proprie cu obiect “PACHET INTEGRAT DE SERVICII ÎN DOMENIUL SPECIALIZĂRII PROFESIONALE” – 3 LOTURI - Documentație de atribuire Nr. 4744/INS-SIPOCA 598/23.07.2021 (publicată în data de 27.07.2021, pe site INS) și Anunț de publicitate voluntară SEAP - ADV1229587/27.07.2021 – data limită stabilită pentru prezentarea ofertelor: 06.08.2021, ora 11,00 a.m. | ||
Anunt publicitar organizare procedura proprie – norme interne-anexa nr. 2 la legea nr. 98/2016 privind achizitiile publice, cu obiect “pachet integrat de servicii în domeniul specializării profesionale” - 3 loturi, în beneficiul proiectului cu titlul „consolidarea sistemului statistic naţional şi modernizarea proceselor de producţie statistică pentru efectuarea recensămintelor naţionale”, acronim “conrena”, cod sipoca 598 / cod mysmis 127577 / nr. Contract finanțare 430/17.09.2019
|
||
Anunțul de participarea la competiția de oferte pentru atribuirea unui “pachet integrat de servicii în domeniul specializării profesionale” - 3 LOTURI, în beneficiul Proiectului POCA „CONRENA”, cod SIPOCA 598/cod MySMIS
|
||
Anunțul de publicitate – nr. 2408/TA/26.03.2021, având ca scop atribuirea unui/unor contract/(e) de achiziție publică având ca obiect Servicii de elaborare a unui studiu privind expunerea la câmp electromagnetic, pulberi, ozon, monoxid de carbon, zgomot, a lucrătorilor Institutului Național de Statistică” (măsurarea și interpretarea nivelului factorilor de risc: câmp electromagnetic, pulberi, ozon, monoxid de carbon, zgomot și eliberarea rapoartelor din care să rezulte impactul asupra stării de sănătate a lucrătorilor privind expunerea la factori de risc fizico-chimici), la sediul Institutului Naţional de Statistică – Aparat central, din Bulevardul Libertăţii nr. 16, Sector 5, Bucureşti, Cod CPV: 90711100-5 (Evaluare a riscurilor și a pericolelor, alta decât cea pentru construcții)
|
||
ANUNT PUBLICITAR – Organizare competitie de oferte pentru achizitia de “SERVICII DE CAZARE ȘI SERVICII DE CATERING PENTRU PARTICIPANȚII LA 42 DE CURSURI ÎMPĂRȚITE PE 5 CATEGORII DE CURS” în beneficiul proiectului cu titlul „Consolidarea Sistemului Statistic Naţional şi modernizarea proceselor de producţie statistică pentru efectuarea recensămintelor naţionale”, acronim “CONRENA”, Cod SIPOCA 598 / Cod MySMIS 127577 / Nr. contract finanțare 430/17.09.2019 |
||
Comunicare anulare procedură proprie având ca obiect achiziția unui “PACHET SERVICII ORGANIZARE CURSURI DE FORMARE PROFESIONALĂ (42 cursuri împărţite pe 5 categorii de curs)”, în beneficiul proiectului cu titlul „Consolidarea Sistemului Statistic Naţional şi modernizarea proceselor de producţie statistică pentru efectuarea recensămintelor naţionale”, acronim “CONRENA”, Cod SIPOCA 598 / Cod MySMIS 127577 / Nr. contract finanțare 430/17.09.2019; Cerere de oferte Nr. 1496/T.A./01.02.2021 (Nr. 3053/INS-SIPOCA 598/01.02.2021) |
||
ANUNȚ DE PARTICIPARE COMPETIȚIA DE OFERTE ORGANIZATĂ PENTRU ATRIBUIREA CONTRACTULUI DE ACHIZIȚIE PUBLICĂ A UNUI “PACHET SERVICII ORGANIZARE CURSURI DE FORMARE PROFESIONALĂ (42 cursuri împărţite pe 5 categorii de curs)”, în beneficiul proiectului cu titlul „Consolidarea Sistemului Statistic Naţional şi modernizarea proceselor de producţie statistică pentru efectuarea recensămintelor naţionale”, acronim “CONRENA”, Cod SIPOCA 598 / Cod MySMIS 127577 / Nr. contract finanțare 430/17.09.2019 – Procedură proprie (Norme proprii – Anexa nr. 2 a Legii nr. 98/2016 privind achiziţiile publice, cu modificările şi completările ulterioare) |
Ultima actualizare: 2 aprilie 2024