Misiunea Institutului Naţional de Statistică

Institutului Naţional de Statistică are misiunea de a satisface nevoile de informare ale tuturor categoriilor de utilizatori de date şi informaţii statistice, prin colectarea, producerea şi diseminarea datelor în conformitate cu Legea organizării şi funcţionării statisticii oficiale în România Nr. 226/2009, cu Regulamentul (CE) Nr. 223/2009 al Parlamentului European şi al Consiliului din 11 martie 2009 privind statisticile europene şi cu Codul European de Practici în Statistică, necesare pentru fundamentarea deciziilor privind dezvoltarea economică şi socială a ţării şi pentru cunoaşterea şi informarea opiniei publice asupra realităţilor societăţii româneşti.

Viziunea Institutului Naţional de Statistică

Institutului Naţional de Statistică, în calitate de principal producător de date statistice oficiale, responsabil de coordonarea tuturor activităţilor la nivel naţional privind dezvoltarea, elaborarea şi difuzarea statisticilor europene, este orientat către atingerea, într-o perspectivă apropiată, a unor performanţe metodologice şi tehnice funcţionale, recunoscute pe plan intern şi internaţional, situate la un nivel comparabil cu performanţele celor mai avansate institute naţionale de statistică din statele membre ale UE.

Principii ce guvernează misiunea şi viziunea INS:

  • Orientarea către utilizator;
  • Angajamentul conducerii INS;
  • Eficienţa în raport cu procesele statistice;
  • Îmbunătăţirea continuă a activităţii de statistică oficială;
  • Angajamentul cu privire la calitatea produselor statistice;
  • Accesibilitatea datelor şi informaţiilor statistice;
  • Cooperarea în domeniul statisticii oficiale;
  • Respectarea nevoilor furnizorilor de date;
  • Implementarea sistematică a managementului calităţii în statistică;
  • Satisfacerea cerinţelor colective şi individuale ale personalului INS.

Achiziții publice

Programul anual al achizițiilor publice de bunuri, servicii și lucrări pentru anul 2024 și Anexe la PAAP2024 privind achizițiile directe- bugetul INS PCS și FEN(fonduri externe nerambursabile)

Program anual al achizitiilor publice de bunuri, servicii si lucrari, pentru anul 2023 - buget PCS + RPL2021

Anexa privind achizițiile directe de bunuri, servicii si lucrari, la PAAP, organizate de INS, pentru anul 2023, Buget PCS+RPL2021

Program anual al achizițiilor publice de bunuri, servicii si lucrări - fonduri externe nerambursabile – Versiunea 2

Anexa achizițiilor directe la Planul de achiziții al proiectului Grant Eurostat nr. 2022-RO-IFS2023 - Proiect nr. 101093813 (ASA 2023)

Planuri anuale achiziții și Anexa achizițiilor directe; Proiect: România durabilă – Dezvoltarea cadrului strategic şi instituţional pentru implementarea Strategiei Naţionale pentru Dezvoltarea Durabilă a României 2030

Program Anual al Achizitiilor Publice de bunuri, servicii si lucrari, pentru anul 2023 - Buget PCS+RPL2021 și Anexa la PAAP 2023 privind achizițiile directe

Program Anual al Achizitiilor Publice de bunuri, servicii si lucrari, pentru anul 2022 - Buget PCS+RPL2021 | Anexa

Program Anual al Achizitiilor Publice de bunuri, servicii si lucrari, pentru anul 2021- Buget FEN Proiect: Recensamantul general agricol 2020 | Arhiva PAAP 2018 - 2020

Program Anual al Achizitiilor Publice de bunuri, servicii si lucrari, pentru anul 2021 - Buget PCS+RPL2021

Anexa privind achizitiile directe, la PAAP 2021| Arhiva Anexe PAAP 2018-2020

Centralizatorul achizitiilor publice

Proiectul cu titlul „Consolidarea Sistemului Statistic National si modernizarea proceselor de productie statistica pentru efectuarea recensamintelor nationale”, acronim "CONRENA", Cod SIPOCA 598/Cod MySMIS 127577/Nr.contract finantare 430/17.09.2019 - Planul achizitiilor publice

 

Persoanele interesate pot transmite comunicari/notificari/solicitari de clarificare/anunturi diverse la adresa de email: achizitii.publice@insse.ro.
Precizam faptul ca adresa de email: achizitii.publice@insse.ro inlocuieste adresa de email: mariana.constantinescu@insse.ro

Achizitii publice in cursul anilor 2021, 2022, 2023
FURNIZARE PRODUSE                SERVICII
  INVITAȚIE DE PARTICIPARE LA COMPETIȚIA DE OFERTE CU ANUNȚ DE PUBLICITATE nr. 2182/T.A./22.03.2024 – Secțiunea 1 - pentru achiziția de “Servicii de medicina muncii,” - cod CPV 85147000-1, prin aplicarea procedurii proprii – Norme interne pentru achiziția de servicii sociale și alte servicii specifice prevăzute în Anexa nr. 2 la Legea nr. 98/2016, împreună cu următoarele documente – anexe la anunț, care constituie documentația de atribuire aferentă:
  1. Caietul de sarcini (.pfd);
  2. Formulare și Modele documente (.pfd);
  3. Proiect contract (.pfd)
  4. Raspuns la solictarea de clarificare (.doc)
  5. Raspuns la solictarea de clarificare (.doc)
  INVITAȚIEe DE PARTICIPARE LA COMPETIȚIA DE OFERTE CU ANUNȚ DE PUBLICITATE nr. 6030/T.A./16.11.2023 – Secțiunea 1 DA - pentru achiziția de “SERVICII DE PAZĂ ȘI PROTECȚIE A SEDIULUI INSTITUTULUI NAȚIONAL DE STATISTICĂ”, referitor la achizitia publica având ca scop atribuirea unui contract de achiziție publică de : “Servicii de paza si protectie a sediului Institutului National de Statistica,” - cod CPV 79713000-5, prin aplicarea procedurii proprii – Norme interne pentru achiziția de servicii sociale și alte servicii specifice prevăzute în Anexa nr. 2 la Legea nr. 98/2016
  1. Caiet de sarcini (.doc);
  2. Modelele formularelor (.doc);
  3. Proiect de contract de achiziție publică (.pfd)
  4. Contestație (.doc) nr. 3048/22.12.2023, inregistrată sub nr. 120210/SFM/27.12.2023
  5. Decizie (.pdf) nr. 191/C1/3603/23.01.2024, inregistrată sub nr. 105406/01.02.2024
  6. Contestatie (.pdf) nr. 598/15.03.2024, inregistrată sub nr. 23553SFM/18.03.2024

Autoritatea contractantă INS anunță operatorii economici încă implicați la procedura proprie „Norme interne”, organizată printr-o „Competiție de oferte cu anunț de publicitate” nr. 6030/T.A./16.11.2023 cu obiect al achiziției “SERVICII DE PAZĂ ȘI PROTECȚIE A SEDIULUI INSTITUTULUI NAȚIONAL DE STATISTICĂ”, despre depunerea unei contestații la CNSC, de către un operator economic participant la procedură.

Autoritatea contractantă INS suspendă procedura până după momentul soluționării contestației.

Anunț privind transmiterea, fără plată, către alte instituții publice, a unor bunuri din patrimoniul Institutului Național de Statistică, aflate în stare de funcționare, în conformitate cu prevederile H.G. nr.841/ 1995

  1. Referat de disponbilizare (.pdf);
 
 

Anunț de publicitate aprobat cu nr. 23577/RM/13.12.2022 pentru achiziția publică organizată pentru atribuirea unui contract de servicii având ca scop prestarea de „SERVICII DE AMBALARE SI MANIPULARE A INSTRUMENTARULUI STATISTIC, PENTRU ANUL 2023”, Cod CPV : 79920000-9 – Servicii de ambalare și servicii conexe.

  1. Anunt de publicitate (.pdf);
  2. Caiet de sarcini (.pdf);
  3. Modele formulare (.pdf);
  4. Proiect de contract și Convenți (.pdf)
 

ANUNȚ DE PARTICIPARE LA PROCEDURA PROPRIE PENTRU ATRIBUIREA CONTRACTULUI CU OBIECT “DIVERSE CATEGORII DE SERVICII ȘI PRODUSE PENTRU PARTICIPANȚII LA CONFERINȚA DE ÎNCHIDERE A PROIECTULUI (4 LOTURI)” – Achiziție cu anunț de publicitate, pe Anexa nr. 2 a Legii nr. 98/2016 privind achizițiile publice (Norme interne) – Documentație de atribuire :

  1. Cerere de ofertă (.pdf);
  2. Caiet de sarcini (.pdf);
  3. Formulare (.pdf);
  4. Proiect contract (.pdf)
 

Anunț de publicitate nr. 6209/T.A./31.10.2022 - semnat.docx.p7m, având ca scop atribuirea unui contract de achiziție publică de “Servicii de pază și protecție a sediului Institutului Național de Statistică, pentru anul 2023” - cod CPV 79713000-5, prin aplicarea procedurii proprii – Norme interne pentru achiziția de servicii sociale și alte servicii specifice prevăzute în Anexa nr. 2 la Legea nr. 98/2016, împreună cu următoarele documente – anexe la anunț, care constituie documentația de atribuire aferentă:

  1. Anunț de publicitate (.docx);
  2. Caiet de sarcini (.docx);
  3. Proiect contract (.doc);
  4. Formulare (.doc);
  5. Anexa (.xls);
  6. Contestatie nr.1512/16.12.2022 (.pdf);
  7. Decizia CNSC nr 137/C11/3100/18.01.2023 (.pdf);
 

ANUNȚ DE PARTICIPARE LA PROCEDURA PROPRIE CU OBIECT: “Diverse categorii de servicii și produse pentru participanții la Conferința RPL (6 loturi)”, în beneficiul proiectului cu titlul „Consolidarea Sistemului Statistic Naţional şi modernizarea proceselor de producţie statistică pentru efectuarea recensămintelor naţionale”, acronim “CONRENA”, Cod SIPOCA 598 / Cod MySMIS 127577 / Nr. contract finanțare 430/17.09.2019, din care::

• LOT 1 - Servicii de cazare la hotel pentru participanții la conferinta RPL, ce vor sosi din provincie și din străinătate - Cod CPV: 55110000-4 - Servicii de cazare la hotel

• LOT 2 - Servicii de catering pentru participanții la conferința RPL - 55520000-1 - Servicii de catering

• LOT 3 - Servicii de transport aerian pentru participanții la conferința RPL, ce vor sosi din străinătate - 60400000-2 - Servicii de transport aerian

• LOT 4 - Servicii de interpretariat pentru participanții la conferința RPL, ce vor sosi din străinătate - 79540000-1 – Servicii de interpretariat

• LOT 5 - Articole prevenție îmbolnăvire SARS-CoV2 pentru participanții din DTS, din străinătate și pentru invitații din alte instituții, prezenți la conferința RPL (măști de protecție igienice de unică folosință; covorașe dezinfectante impregnate 30 foi; gel antibacterian pentru mâini) - Coduri CPV: 33140000-3 - Consumabile medicale și 33741300-9 – Dezinfectanți

• LOT 6 - Servicii de management eveniment (îndrumare și coordonare participanți în locația desfășurării lucrărilor conferinței RPL, din incinta INS; distribuire materiale cu caracter informativ și de promovare; îndrumare participanți din DTS, din străinătate și invitați din alte instituții în procesul de utilizare a articolelor de prevenție îmbolnăvire virus SARS-CoV2) - Cod CPV: 79951000-5 - Servicii de organizare de seminarii

  1. Cerere de ofertă (.pdf);
  2. Specificatii tehnice (.pdf);
  3. Formulare (.pdf);
  4. Proiect contract (.pdf);

DOCUMENTAȚIE DE ATRIBUIRE – 4 SECȚIUNI (Achiziție pe Norme interne – Anexa nr. 2 a Legii nr. 98/2016 privind achizițiile publice, realizată prin competiție de oferte)

 

ANUNȚ DE PARTICIPARE LA PROCEDURA PROPRIE CU OBIECT: “Servicii de transport aerian pe rute externe - individuale sau pachete - pentru membrii echipelor de management și de implementare”, în beneficiul proiectului cu titlul „Consolidarea Sistemului Statistic Naţional şi modernizarea proceselor de producţie statistică pentru efectuarea recensămintelor naţionale”, acronim “CONRENA”, Cod SIPOCA 598 / Cod MySMIS 127577 / Nr. contract finanțare 430/17.09.2019:

  1. Cerere de ofertă (.pdf);
  2. Caiet de sarcini (.pdf);
  3. Anexa 1 (.pdf);
  4. Formulare (.pdf);
  5. Proiect contract (.pdf);

DOCUMENTAȚIE DE ATRIBUIRE – 4 SECȚIUNI (Achiziție directă realizată prin competiție de oferte)

 

Anunț de publicitate. Institutul Național de Statistică intenţionează achiziţionarea de: „Servicii de ambalare si manipulare a instrumentarului statistic, pentru anul 2022”, Cod CPV : 79920000-9 – Servicii de ambalare si servicii conexe, prin modalitatea - achiziție directă:

  1. Anunț publicitar (.pdf);
  2. Caiet de sarcini (.pdf);
  3. Formulare (.pdf);
  4. Proiect contract (.doc);
 

Anunț de publicitate. Institutul Național de Statistică anunță atribuirea contractului de achiziție publică având ca obiect „Campania de promovare a Recensământului Populației și Locuințelor, Runda 2021, organizat în România”, Cod CPV (Rev. 2): 79341400-0:

  1. Caiet de sarcini (.pdf);
  2. Anexa 1 (.pdf);
  3. Formulare (.doc);
  4. Proiect contract (.doc).
  5. Fisa date (.pdf).
  Cerere de ofertă Institutul Național de Statistică vă invită să prezentați o ofertă pentru atribuirea unui contract de achiziție publică de servicii având ca obiect “Servicii organizare evenimente – 2 loturi: LOT 1 Workshop tehnic pentru consultarea si validarea de catre Consiliul Consultativ pentru Dezvoltare Durabila a noului set de indicatori și pentru stabilirea mecanismului de raportare si LOT 2 Workshop national de consultare cu factorii implicati in procesul de monitorizare si raportare a SNDD privind utilizarea setului național de indicatori de dezvoltare durabilă”, în beneficiul proiectului cu titlul ”România durabilă – Dezvoltarea cadrului strategic şi instituţional pentru implementarea Strategiei Naţionale pentru Dezvoltarea Durabilă a României 2030”, Numărul de identificare al contractului: SIPOCA 613/cod MySMIS 127545/nr. contract finanțare 397/31.07.2019.
  1. Cerere de ofertă (.pdf);
  Anunț de publicitate achiziție directă nr. 4583/TA/17.08.2021, referitor la organizarea selecției de oferte având ca scop atribuirea unui contract de achiziție publică “Servicii de paza si protectie a sediului Institutului National de Statistica, pentru anul 2022” - cod CPV 79713000-5 împreună cu următoarele fișiere electronice – anexe la anunț, care constituie documentația de atribuire aferentă:
  1. Caiet de sarcini (.pdf);
  2. Formulare (.doc);
  3. Proiect contract – Formularul nr. 15 (.doc).
  4. Anexa la Formularul nr. 2 – editabil (.xls).
  5. Erată la anunțul de publicitate nr. 4583-TA-17.08.2021, cu referire la CAP. XVIII – Garantie de buna executie. (doc).
  Anunț de publicitate nr. 4512/TA/04.08.2021 privind atribuirea unui contract de achiziție publică având ca scop „Servicii de dezvoltare website RPL 2021”, Cod CPV (Rev. 2): 72413000-8:
  1. Caiet de sarcini (.pdf);
  2. Formulare (.doc);
  3. Proiect contract (.doc).

-Răspuns la solicitarea de clarificări din data de 06.08.2021 adresată de un operator economic (.docx)

  Anunțul de publicitate – Achiziție directă nr. 4447/TA/03.08.2021, referitor la organizarea selecției de oferte având ca scop atribuirea unui contract de achiziție publică de “Servicii de intretinere si reparatii aparate de aer conditionat” pentru perioada iulie - septembrie 2021, Cod CPV: 50000000-5, împreună cu următoarele fișiere electronice – anexe la anunț, care constituie documentația de atribuire aferentă:
  1. Caiet de sarcini (.pdf);
  2. Formulare (.doc);
  3. Proiect contract (.doc).

-Proces-verbal privind deschiderea ofertelor și îndeplinirea cerințelor de calificare (.docx)

  CLARIFICARE DIN OFICIU - Procedura proprie cu obiect “PACHET INTEGRAT DE SERVICII ÎN DOMENIUL SPECIALIZĂRII PROFESIONALE” – 3 LOTURI - Documentație de atribuire Nr. 4744/INS-SIPOCA 598/23.07.2021 (publicată în data de 27.07.2021, pe site INS) și Anunț de publicitate voluntară SEAP - ADV1229587/27.07.2021 – data limită stabilită pentru prezentarea ofertelor: 06.08.2021, ora 11,00 a.m.
  Anunt publicitar organizare procedura proprie – norme interne-anexa nr. 2 la legea nr. 98/2016 privind achizitiile publice, cu obiect “pachet integrat de servicii în domeniul specializării profesionale” - 3 loturi, în beneficiul proiectului cu titlul „consolidarea sistemului statistic naţional şi modernizarea proceselor de producţie statistică pentru efectuarea recensămintelor naţionale”, acronim “conrena”, cod sipoca 598 / cod mysmis 127577 / nr. Contract finanțare 430/17.09.2019
  1. Caiet de sarcini (.doc);
  2. Formulare (.doc);
  3. Proiect contract (.doc);
  Anunțul de participarea la competiția de oferte pentru atribuirea unui “pachet integrat de servicii în domeniul specializării profesionale” - 3 LOTURI, în beneficiul Proiectului POCA „CONRENA”, cod SIPOCA 598/cod MySMIS
  1. Caiet de sarcini (.doc);
  2. Formulare (.doc);
  3. Proiect contract (.doc);
  Anunțul de publicitate – nr. 2408/TA/26.03.2021, având ca scop atribuirea unui/unor contract/(e) de achiziție publică având ca obiect Servicii de elaborare a unui studiu privind expunerea la câmp electromagnetic, pulberi, ozon, monoxid de carbon, zgomot, a lucrătorilor Institutului Național de Statistică” (măsurarea și interpretarea nivelului factorilor de risc: câmp electromagnetic, pulberi, ozon, monoxid de carbon, zgomot și eliberarea rapoartelor din care să rezulte impactul asupra stării de sănătate a lucrătorilor privind expunerea la factori de risc fizico-chimici), la sediul Institutului Naţional de Statistică – Aparat central, din Bulevardul Libertăţii nr. 16, Sector 5, Bucureşti, Cod CPV: 90711100-5 (Evaluare a riscurilor și a pericolelor, alta decât cea pentru construcții)
  1. Caiet de sarcini (.doc);
  2. Formulare (.doc);
  3. Proiect contract (.doc);
  4. Raspuns la solcitarea de clarificari adresata de un operator economic (.pdf);
 

ANUNT PUBLICITAR – Organizare competitie de oferte pentru achizitia de “SERVICII DE CAZARE ȘI SERVICII DE CATERING PENTRU PARTICIPANȚII LA 42 DE CURSURI ÎMPĂRȚITE PE 5 CATEGORII DE CURS” în beneficiul proiectului cu titlul „Consolidarea Sistemului Statistic Naţional şi modernizarea proceselor de producţie statistică pentru efectuarea recensămintelor naţionale”, acronim “CONRENA”, Cod SIPOCA 598 / Cod MySMIS 127577 / Nr. contract finanțare 430/17.09.2019

Cerere de oferta

 

Comunicare anulare procedură proprie având ca obiect achiziția unui “PACHET SERVICII ORGANIZARE CURSURI DE FORMARE PROFESIONALĂ (42 cursuri împărţite pe 5 categorii de curs)”, în beneficiul proiectului cu titlul „Consolidarea Sistemului Statistic Naţional şi modernizarea proceselor de producţie statistică pentru efectuarea recensămintelor naţionale”, acronim “CONRENA”, Cod SIPOCA 598 / Cod MySMIS 127577 / Nr. contract finanțare 430/17.09.2019; Cerere de oferte Nr. 1496/T.A./01.02.2021 (Nr. 3053/INS-SIPOCA 598/01.02.2021)

-Decizie de anulare a procedurii

 

ANUNȚ DE PARTICIPARE COMPETIȚIA DE OFERTE ORGANIZATĂ PENTRU ATRIBUIREA CONTRACTULUI DE ACHIZIȚIE PUBLICĂ A UNUI “PACHET SERVICII ORGANIZARE CURSURI DE FORMARE PROFESIONALĂ (42 cursuri împărţite pe 5 categorii de curs)”, în beneficiul proiectului cu titlul „Consolidarea Sistemului Statistic Naţional şi modernizarea proceselor de producţie statistică pentru efectuarea recensămintelor naţionale”, acronim “CONRENA”, Cod SIPOCA 598 / Cod MySMIS 127577 / Nr. contract finanțare 430/17.09.2019 – Procedură proprie (Norme proprii – Anexa nr. 2 a Legii nr. 98/2016 privind achiziţiile publice, cu modificările şi completările ulterioare)

-Cerere de oferta

 

 

Arhiva achizitii publice 2013-2020
Achizitii publice realizate in cursul anului 2020
Achizitii publice realizate in cursul anului 2019
Achizitii publice realizate in cursul anului 2018
Achizitii publice realizate in cursul anului 2017
Achizitii publice realizate in cursul anului 2016
Achizitii publice realizate in cursul anului 2015
Achizitii publice realizate in cursul anului 2014
Achizitii publice realizate in cursul anului 2013

 


Ultima actualizare: 2 aprilie 2024